Groepstraining

Naast individuele trainingen bied ik ook groepstrainingen in diverse vormen aan. In de agenda vind je een compleet overzicht wanneer en waar de trainingen plaatsvinden. Om voordelig met alle groepstrainingen mee te kunnen doen kun je een strippenkaart aanschaffen. Een strippenkaart met 10 strippen kost slechts EUR 50,00 (vanaf 1 december 2019 wordt dit EUR 60,00).

FITtraining

De FITtraining voor volwassenen bied ik twee keer per week aan. We trainen op of bij het strand, op verschillende plaatsen in de wijk of in het bos. Hierbij wordt er vaak gebruik gemaakt van muurtjes, bankjes en speeltoestellen in de omgeving. Er wordt niet met zware gewichten gesleept, maar door middel van het eigen lichaamsgewicht, spelvormen en conditievormen verzorgen we een afwisselende training. Een proefles is gratis, daarna kun je een strippenkaart aanschaffen voor 10 deelnames (1 strip per deelname). Vraag hier een proefles aan.

50+ training

Ben jij 50+er en vind je het leuk om wekelijks in groepsverband te sporten? Doe dan mee met de 50+ training. Niet alleen goed voor de gezondheid, maar ook goed voor de sociale contacten. De training vindt buiten plaats en bestaat o.a. uit het verbeteren van het uithoudingsvermogen, spierversteviging en het verbeteren van de balans en coördinatie. Een proefles is gratis, daarna kun je een strippenkaart aanschaffen voor 10 deelnames (1 strip per deelname). Vraag hier een proefles aan.

Yin Yoga

Hoewel inspanning super belangrijk is, is ontspanning dat ook! Kom tot rust (en tot jezelf) met Yin Yoga. Deze vorm van yoga is gericht op het bindweefsel in plaats van op het spierweefsel. Je bereikt het bindweefsel, met rek en compressie, na meer dan 3,5 minuut. We houden posities dus langer vast wat soms een strijd en discomfort op kan leveren. Maar Daniëlle Wetser van Yin-Gini leidt je daar helemaal door heen en vertelt je precies wat er gebeurt met jouw lichaam. Yin Yoga is een meditatieve vorm van yoga waarbij Daniëlle ook de combinatie maakt met de ademhaling. De lessen vinden plaats  in Paramedisch Centrum Luxor. Deelname is mogelijk met  een strippenkaart (2 strippen), klik hier om op te vragen hoe je je kunt aanmelden.

Core stability training

Een sterke core (kern van je lichaam) is niet alleen noodzakelijk voor het optimaliseren van je sportprestaties of het voorkomen van blessures, maar zorgt ook voor een goede houding. Het corset van spieren in je romp is de basis waaruit (bijna alle) bewegingen plaatsvinden en je hebt dus baat bij een goede kern bij praktisch alles wat je doet. De training vindt plaats in de trainingsstudio van FITkeeper. Omdat ik voldoende aandacht wil besteden aan de deelnemers is er per training plaats voor 2 personen. Wil je deelnemen? Graag opgeven via 06-41942069. Deelnemen kan met een strippenkaart (1 strip per training). Een proefles is gratis. Meld je hier aan.

Racefiets clinics

Voor zowel de beginnende als meer ervaren wielrenner bieden we zowel in het voor- als najaar racefiets clinics aan. Raak meer vertrouwd met je racefiets! Remmen, schakelen, bochten maken, rijden in een groep, klimmen.... Ex-internationaal wielrenner Thomas de Blom neemt je mee om niet alleen beter maar ook veiliger te wielrennen. Begin 2020 vinden er weer nieuwe clinics plaats. De exacte data worden later bekend gemaakt. Heb je een strippenkaart? Dan heb je voordeel op de kosten voor deelname. Meld je hier aan om op de hoogte te blijven en in het voorjaar van 2020 deel te nemen.

Sportief wandelen

Geniet tijdens een stevige groepswandeling van de mooie natuur rondom Zeewolde. Iedere keer weer een nieuwe wandeling met een nieuwe route door en langs een afwisselende omgeving. De afstand die we tijdens deze wandelingen afleggen ligt tussen de acht en tien kilometer. We sluiten de wandeling gezamenlijk af met koffie, thee of soep of er wordt onderweg tijd gemaakt voor een hapje en/of drankje. Voor deelname vraag ik een kleine bijdrage of je kunt gebruiken maken van je strippenkaart (1 strip per persoon) waarbij een gezinslid ook op jouw strippenkaart mag deelnemen. Kijk in de agenda voor de eerstvolgende wandeling.